Skoshopping med mamma :)

Jag har ju glömt att berätta för er läsare om de nyaste tillskotten i sommaren skosamling. I onsdags förra veckan hann jag och mamma in på Skopunkten en snabbis på väg hem från min sånglektion. Vi hade egentligen bara tänkt köpa sulor till mammas pumps, men upptäckte att affären faktiskt ryckt upp sig något och hade några små guldkorn.  Jag lyckades få tag på ett par jesus inspererade sandaler och är supernöjd. Sandaler - och särskilt jesus inspererade sådana - känns även rätt trendmässigt denna sommar. Så skorna kändes som ett riktigt kap.
Mamma inhandlade ett bar ursöta ballerinas till sig själv, dessutom köpte vi ett par flip flops man kan ha att gå till stranden i. Perfekt!

UPDATE: Jag har blivit utmanad av
Jenny, utmaningen verkade dessutom jätterolig så jag ser fram emot att ta itu med den om en stund. Hör av mig!

Skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback