Skoshopping :)

Nu är dem köpta, skorna jag suktat efter ett bra tag nu, och jag är SÅ glad! Jag vet att jag varit ganska sent ute när det gäller shopping av vår/sommarskor, det märkte jag då jag var tvungen att ringa runt till ett bra antal DinSKo butiker innan jag lyckades hitta en som faktiskt hade skorna jag sökte i rätt storlek. Det andra paret ballerinaskor inhandlades på Nilson.
I början av våren tyckte jag att jag inte hittade några skor som föll mig i smaken, men så fort jag såg de här två paren ballerinas, klickade det direkt, och nu finns dem alltså i min samling, hurra xD

Virkade ballerinas


Dessa virkade sötnosar har jag skrivit om förrut här på bloggen, på DinSko finner du dem. När dem skulle inhandlas tidigare idag försökte personalen lura på mig ett riktigt sunkigt och smutsigt par. Dem menade på att det var det sista paret de hade kvar. Men då jag tittade bland de övriga skorna av samma modell hittade jag flera andra 37:or. Till sist fick jag i alla fall med mig ett fräscht par.
Nu äger jag ett par likadana skor som en kompis, hoppas du tycker att det är okej ;)

Ballerinas vagabond

Det här paret ballerinaskor är köpta på Nilson, och jag gillar dem jättemycket! Lägg märket till den ursöta ankelremen som även känns rätt trendmässigt i vår. Vagabond är märket. :)

Denna lördags skoshopping gav med andra ord fina resultat :)
Ha en fortsatt trevlig lördag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback