Vinrött



Jag har på senaste tiden börjat intressera mig mer och mer för vinrött, en färg som känns härligt mustig så här års. Dessutom är den helt rätt även trendmässigt och funkar kanon till basfärgerna grått och svart. Denna stickade klänning, i 100% bomull kommer från H&M:s barnavdelning och är i princip gratis, ynka 98 kr får du betala för godbiten. Vid det här laget har jag lärt mig att aldrig underskatta barnavdelningar, ibland kan man hitta riktiga guldkorn.
Måste bara tillägga att jag inte tycker bilden ger plagget rättvisa, jag skulle tro att det ser mycket bättre ut i verkligheten. Tänkt till ett par grå, stickade strumpbyxor, ett par svarta skor i lack, ett fint, svart armband á la Accessories variant några inlägg ned samt en tuff Mc-inspirerad väska med nitar. Wow!
Ska hur som helst absolut kollas upp!

Kommentarer
Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Snygg klänning :)
Vinrött är en fin färg!

Postat av: Belle

[Jenny]-Bluedreams - Gillar också klänningen, och håller helt med om att vinrött faktiskt är fint :)

2007-11-17 @ 10:49:26
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: Sara

Det blir säkert jättesnyggt. Dessutom har jag själv massa saker från barnavdelningen, haha.
Jättebra att du börjat blogga igen :)

2007-11-17 @ 17:38:13
Postat av: Belle

Sara - Vad kul att du uppskattar mitt bloggande! Jag är faktiskt också glad över att jag återigen börjat blogga, hade nästan glömt bort hur kul det är! Ha det fint :)

2007-11-17 @ 17:53:33
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback