Höstshoppinglistan

Tänkte sammanställa en lista över mina önskade inköp för en komplett höstgarderob. Here we go;

¤ En stor oversized kofta i grått, svart funkar också. Är öppen för både grov- samt finstickade varianter. Det vore också  trevligt om den var tillräckligt lång för att bära tjocka strumbyxor under. Kanske till ett par MC-boots med nedknölade knästrumpor, för rätt lager-på-lager känsla. Hmm... Jag har planer!

¤ Ribbstickade, mörkgrå strumpbyxor. Ett måste i min höstgarderob! Men som jag har letat, jag verkar inte vara den enda som fastnat för strumpbyxor i mörkgrå kulör...

¤ En storblommig sjal. Fin kontrast till skinnjackan!

¤ Ett par platta, svarta stövlar i enkel modell som jag kan använda då Mc-bootsen inte känns riktigt rätt.

Det var allt jag kom på för tillfället, men denna lär uppdateras så småningom!

 

Kommentarer
Postat av: Louise

letar också efter en oversized korfta, har gjort det väldigt länge nu men har ännu inte hittat någon..

Postat av: Belle

Louise: Jag har också letat grymt länge, men har heller inte hittat någon som kännts så där 100%, alltid är det något man tvekar på; färg, storlek o.s.v...

2007-10-18 @ 15:10:51
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback