Ryssinspererat

Igår skrev jag att ett av mina önskade höstinköp är en storblommig sjal. Det tog en dag, sedan fann jag min själsfrände. På Tradera. Mönstret är helt perfekt och sjalen alldeles underbar, den stämmer precis in på bilden jag målat upp inuti huvudet! Dessutom kan man inte klaga på materialet heller, då sjalen är gjord i 100% ull!
Det ända jag tvekar på är detta citat som är hämtat ur säljarens beskrivning, " Fransarna är lite ruffsiga på några ställen, och på några saknas det, men det är inget som stör helhetsintrycket."

Hmm...Vänta nu, SAKNAS det fransar? Är detta då ett värdigt köp? Jag själv vet inte, så därför behöver jag er hjälp, kära läsare! Vad tycker ni, ska jag slå till på sjalen, eller bör jag vänta, då den uppenbarligen inte är i perfekt skick? Beslutsångesten är stor!

Ryssinspererad sjal

Bild: Säljarens egen bild, lånad från Tradera.


Kommentarer
Postat av: Amanda

den är jättefin, men kanske inte så kul att köpa något nytt som är trasigt? Men om du gillar den så tycker jag att du ska slå till ändå, det är ju inte alltid man hittar en perfekt sjal!
ha det så bra :)

2007-10-18 @ 18:32:35
Postat av: tilda

Jättesnygg!

Postat av: Lina

Härlig sjal!

2007-10-20 @ 11:32:48
URL: http://linafashion.blogg.se
Postat av: Johanna

Supersnygg, me like!

2007-10-20 @ 13:05:59
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se
Postat av: Belle

Amanda - Jo, jag tycker också att den är superfin, men resonerar likadant som du. Hur kul är det att köpa något "nytt" som redan är trasigt liksom?

Tilda - Det tycker jag också :)

Lina - Visst är den?! Är helt inne på att införskaffa en sådan variant, även om det inte blir exakt den på bilden. Ha det bra! :)

Johanna - Ja, den faller mig helt i smaken också! :)

2007-10-26 @ 17:38:38
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: hanna

den är fin, jag har en likadan på vinden som jag tror jag ska leta rätt på, men hur bör man upp en sådan? som en palestinasjal eller vad? H

2007-10-31 @ 16:44:54
URL: http://honeyblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback