Jag borde inte...

Nej, jag borde verkligen inte sitta och lata mig framför datorn. Verkligen inte. Jag borde sitta med näsan begraven i mina fysikböcker och studera tills ögonen blöder. Det är precis vad jag borde. Men jag kände att bloggen behövde uppdateras, det var minst sagt ett bra tag senast. Jag slänger som vanligt skulden på skolan. Den lilla fritid jag lyckas skrapa ihop går oavkortat till mina vänner och min familj.
Från det ena till det andra, usch vad det går en massa sjukdomar just nu.. Jag vill verkligen inte bli sjuk! Hinner inte. Sorgligt nog känner jag att huvudet värker och att halsen mår sådär. Skulle bara vilja skruva av mitt stackars trötta huvud som en glödlampa och placera det i en kartong märkt " Vidta försiktighet, innehåll ömtåligt" eller liknande. Att få kura ihop i soffan framför ett gäng gamla avsnitt av The OC skulle kanske också hjälpa.
Det blir i alla fall inte tal om att stanna hemma från skolan imorgon. Nationellt prov i svenska, så det är bara att pallra sig dit. Kosta vad det kosta vill. Myskläder och en massa alvedon borde göra susen.
Hör av mig med en helgrapport så fort jag hinner!
Tjing (:

Kommentarer
Postat av: Louise

Blii inte sjuk tills vi ska åka!!

2008-02-07 @ 19:27:55
Postat av: Belle

Ska försöka! Dricka massor och sova ordentligt ska jag se till att göra! Det känns dock redan mycket bättre än i måndags, och det är ju toppen! :D
Vi ses snart! Tills dess, ha det bäst och bli inte sjuk du heller!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback