Thank God It's Friday!

Ni har kanske märkt att det inte blivit så mycket bloggande i veckan. Det beror på att jag inte haft den minsta lilla stund över till att uppdatera er läsare. Jag har besökt en massa olika gymnasieskolor hela veckan och försökt ställa kloka frågor så att jag ska någon gång ska kunna bestämma mig för vad jag ska välja att fortsätta studera. Den övriga tiden har ägnats åt plugg. Förutom i tisdags då jag spenderade efterniddagen på Waynes Coffe tillsammans med V, vilket var supertrevligt. Just det, hann träffa An en snabbis igår eftermiddag också. Jättekul var det, blev en snabbfika på stående fot (haha :D) innan vi stressade vidare för att hinna till gymnasiet vi skulle titta på.
Denna fredageftermiddag har tillbringats med mami och lillebror. Vi har flängt omkring och uträttat lite ärenden, en T-shirt, tillbehör för smyckestillverkning samt underkläder fick följa med mig hem idag.
Btw, hade tänkt att nu i helgen visa den senaste månadens alla shoppingfynd, samt några av julklapparna jag fick för drygt en månad sedan.
Sen? Jag vet. Har liksom inte hunnit ta tag i det projektet ännu, det har alltid lyckats komma något emellan. Antingen har det varit något strul med kameran, eller så har jag helt enkelt inte haft tid..
Nu ska jag i alla fall försöka ändra på det.
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll folks (:
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback