Första dagen i skolan..

Som rubriken avslöjar har skolan börjat igen efter påsklovet. Positivt: Man får träffa kompisar man annars inte träffar på fritiden. Negativt: Läxor, prov och tidigar morgonar. 
Jaja, det blir nog bra ändå! Vi går ju faktiskt bara den här veckan, sedan är det PRAO i två veckor som gäller :) Det ska bli jättekul faktiskt!
Idag orienterade vi på gympan, mycket skoj tycker jag!
Ojsan, tiden bara rinner iväg! Nu hinner jag inte skriva mer, måste packa simhoppsgrejerna! Det är ju måndag idag, och måndag = simhopp.
Ikväll blir det förmodligen lite matteplugg, vi har nämligen prov den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vart ska du praoa då?=)

2007-04-16 @ 18:56:01
Postat av: Belle

Louise: Jag har delat upp min praotid på olika företag. Den första veckan ska jag praoa på Strix television och den andra veckan ska jag praoa på MQ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback