Paperbag waist collage

God lördagsmorgon!
Visst är lördagmorgonar härliga? Man får sova tills man vaknar och man behöver absolut´inte stressa för att passa någon tid! Härligt :)
Igår eftermiddag tog jag och mamma en tripp till IKEA. Ett nytt överkast, två kuddöverdrag och en korgstol inhandlades till mitt nya rum. Jag är helnöjd! Så idag får jag försöka hinna med att plocka lite på rummet, jag har dessutom lite stökigt. Eller stökigt och stökigt, vissa skulle nog påstå att jag har bra ordning just nu på mitt rum, men jag är perfektionistisk, så lite städning får jag allt se till att hinna med.
Det blev inte av att jag såg Talang 2007 igårkväll, nån som har några kommentarer om programmet?
Igår på IKEA passade jag på att köpa ett tyg också, så därför ska jag försöka sy något idag. Blir det något som är tillräckligt fint för att ha på sig, kommer självklart en blid här på bloggen! Jag tror att det blir en topp med vidd, något svårt att förklara, men om det blir bra kommer ni, som jag sade, att få se det så småning om. Jag har dock inget mönster, och då jag inte är någon skicklig sömmerska får vi allt se hur jag har tänkt att få ihop toppen ;)
Jaja, det löser sig nog!

Jag har nu också fått upp ögonen för den coola paperbag waist midjan. Här kommer ett litet collage med fina plagg att inspereras av. Shortsen från
asos skulle mer än gärna få slinka in i min garderob. Det ända negativa med dom är att de är kritstrecksrandiga, varför?
Jaja, man kan ju inte få allt här i värlen ;)


Paperbag waist collage
 

Shortsen kommer från asos och kjolen är från acne.

P.S Igår köpte jag den nya tidningen Modette, har inte hunnit läsa den ännu, men jag har hört att den ska vara bra. Jag borde hinna med lite lördagsläsning också!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny ( Bloggen Blue Dreams)

Sugen på att vinna en bok? Var med i Blue Dreams fototävling med tema våren!
För mer info, kika in på min blogg. :)

Postat av: Belle

Jenny (bloggen Blue Dreams): Låter som en jätterolig tävlig, kanske jag skickar in ett bidrag, vi får se :)

2007-04-22 @ 16:37:15
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: Lisa

värkar roligt men jag her redan boken :) Kjolen från acne är bara såååå fin!!!

2007-05-01 @ 17:10:46
URL: http://lisasstil.blogg.se
Postat av: Belle

Lisa: Okej. Ja, visst är den! :)

2007-05-01 @ 18:53:10
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback