Bra början...

Mina löften om mycket mer bloggande börjar riktigt bra, tycker ni inte? Jag lovade ju fler uppdateringar här på bloggen nu när jag är tillbaka i stan igen, hur länge tror ni att jag håller mitt löfte? Korrekt, cirka ett dygn innan jag drar iväg igen... Nej, nu får jag skärpa mig!

Tänkte i alla fall ta och berätta vad jag har haft för mig de senaste dagarna, om någon nu råkar vara intresserad.

Jag, lillebror, pappa, mamma, kusinvitamin och faster har varit ute med vår båt och lapat sol på en liten ö ute i havet de senaste två dagarna. Härligt härligt, bortsett från att jag drabbats av en seg sommarförskylning samt blivit halvt uppäten av myggor...
Annars har det varit jättebra med sol, bad (från klippor med två meter till vattenytan, vilket var jättekul eftersom det innebar att man hoppade i när det var dags att svalka sig, skoj skoj), härlig sommarläsning samt ett och annat krig med äckligt slemmiga maneter..

Roligt har det varit, men nu är det skönt att vara hemma en sväng, båtlivet kan ibland tära på krafterna, särskilt då man upptäcker att man har kräftspad över hela båten för att det förbaskade kräftpaketet har läckt i kylväskan..Not so nice!

Nu ska jag spana in lite andra bloggar så hör jag av mig senare igen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback