Dagens fråga!

Sitter här vid datorn och har precis mumsat i mig lite mellanmål; ett glas iskall jordgubbs saft, en stor kaka och en nektarin. Supernyttigt kan man kanske inte påstå, men frukten bidrog i alla fall till en liten gnutta nyttighet! Idag har vi haft en riktig lyx-onsdag, vi slutade nämligen klockan 13.20! Och vet ni vad det bästa av allt är? Det kommer vi att göra varje onsdag hela nian! I like a lot! :D
Har inte så mycket interessant att dela med mig av idag, förutom att det har varit en mycket rolig onsdag med många härliga skratt!

Här har ni min eftermiddags "Att göra" lista:
- SO läxan tills imorgon
- Städa lite på mitt rum, samt packa upp min gympapåse.
- Ta med mig en massa härlig läsning ut på altanen och njuta av höstsolen!

DAGENS FRÅGA


Som bekant har jag drivit den här bloggen i drygt 7 månader nu, ni har därmed fått veta en hel del om mig, mina intressen och min vardag. Men det har slagit mig att jag faktiskt inte vet så mycket om er läsare! Så därför tänker jag nu låta mig inspireras av
Jenny och be er läsare att svara på några frågor. Det skulle vara jättekul att veta;

-Hur ofta ni läser min blogg, och hur länge ni följt den
-Hur gamla ni är
-Samt om ni själva har någon blogg som jag skulle kunna checka in!

Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: louise

Jag har följt din blogg ända sen du startade den och jag läser den varje dag om jag har tillgång till datorn! Jag är fjorton år.

Postat av: Madde

Åå vad härligt! Det gjorde vi förra året. Slutade 13.20 på onsdagar. Men nu slutar vi 15.20. :( TVÅ hela timmar mer. :( ;)
Är inne på din blogg då och då och läser. Vad fin din design är! :)

2007-08-29 @ 20:51:54
URL: http://maddesmode.webblogg.se
Postat av: Madde

Åå vad härligt! Det gjorde vi förra året. Slutade 13.20 på onsdagar. Men nu slutar vi 15.20. :( TVÅ hela timmar mer. :( ;)
Är inne på din blogg då och då och läser. Vad fin din design är! :)

2007-08-29 @ 20:52:27
URL: http://maddesmode.webblogg.se
Postat av: Emma

Jag kollar din blogg lite då och då..
(btw, det är Emma som gick på din simhopp förut, om du minns)
Jag är fjorton, och har även en blogg skriven här nedan..

2007-08-30 @ 17:33:37
URL: http://emeh.blogg.se
Postat av: honey

jag har föjt den kanske en vecka (?!)
jag har en blogg, honeyblogg.webblogg.se, kolla in :D
btw! jag är fjorton

2007-08-30 @ 17:55:37
URL: http://honeyblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback