Dagens Klädval

Nu var det ett bra tag sedan jag publicerade en dagens outfit här på bloggen. Så jag tänkte att nu är det väl på tiden att jag tar mig i kragen och slänger upp några bilder, sagt och gjort. Här har ni en dagens!

Dagens outfit

Dagens outfit

Svart plisserad klänning i A-linje modell med lätt ballongkjol - Vero Moda
Vit bas tee - Bik Bok
Senapsgul sjal - H&M
Svarta strumpisar - Twilfit
Svart armband - SNÖ of Sweden

Vitt armband - Mammas gamla

Svarta ballerinas med ankelrem - Vagabond, Nilson


Utomhus:

Skinnjacka

Väska i skinn - Fred Perry, Stadium

Kände mig riktigt höstig dagen till ära, men det passade ju alldeles utmärkt till det kyliga vädret!


Kommentarer
Postat av: Jenny - Blue Dreams Bloggen

snyggt!

Postat av: Belle

Jenny (Blue Dreams Bloggen) - Tack så mycket! :)

2007-09-02 @ 10:30:29
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback