Den sista sommarlovskvällen

Halloj!
Jag ber om ursäkt för de senaste dygnens dåliga blogguppdatering... Som kompensation kommer här i alla fall en liten rapport på vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

TISDAG 21/8
Tog en tripp till stan med kompisen A och det var shopping som stod på schemat. Som vanligt hade vi jättekul, pratade och fnissade i massor medan butik efter butik finkammades. En enkel, randig "zip hoodie" i mörkgrå ton fick bland annat följa med hem, tillsammans med en väska att använda i skolan (men som förmodligen kommer att lämnas tillbaka igen) samt lite underkläder. Stod och höll i en gräddvit, stickad tunika, som var alldeles underbar, men jag köpte den aldrig. Varför, varför, varför var jag så dum så att jag lät bli att slå till? Gaah, jag blir tokig! Men jag får väl försöka inhandla den vid ett senare tillfälle istället då.
Nåväl, bilder på mina shoppingfynd publiceras inom en snar framtid här på bloggen.
Vi lunchade med kompisarna E och E som vi utav en ren slump träffade inne på donken. Jättekul!

ONSDAG 22/8
Förmiddagen tillbringade jag hemma med att bara ta det lugnt, sova ut ordentligt, äta en smarrig frukost, fotografera några av sommarens shoppingfynd samt fylla i födelsedagar och andra viktiga datum i min nyinköpta kalender. Vid halv två snåret begav jag mig hem till en kompis, där jag hade superkul! Skratt i massor blev det samt en hel del prat! Mycket trevligt!

Så nu har alltså sommarlovets allra sista dag passerat. Imorgon är det "back to school" som gäller... Det känns lite vemodigt, men samtidigt blir det nog kul att komma igång igen och träffa alla de kompisar man inte träffat under lovet. Den sista sommarlovskvällen kommer bland annat att ägnas åt lite förbredelser inför morgondagen men jag kommer även passa på att njuta fullt ut av det lilla som är kvar utav min ledighet!

Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback