Den utlovade kalenderbilden!

God Morgon!
Jag ber om ursäkt för gårdagens bloggtorka, men jag hade varken tid, lust eller ork att uppdatera bloggen igår. Då det var ganska fint väder hängde jag med mamma, pappa, lillebror, mormor och morfar ut på en båttur, vi hamnade på en klippa där vi låg hela dagen och njöt av sensommarsolen. Jättemysigt var det!
Nu ska jag snart dra iväg till kompisen JU, ska bli superkul! Så därför hör jag av mig igen senare i eftermiddag.

Tänkte dock bjuda på en utlovad bild av min nyinköpta kalender, som inhandlades i torsdagseftermiddag då jag var på shoppingtur i stan med JU.

Jag älskar fomen, färgen och mönstret, enkelt men stilrent. Passar mig pefekt! 
Finns att köpa hos Akademibokhandeln.
Kalender

I Lördags fick jag syn på det nyaste numret av Elle i mataffärens tidningshylla (följde nämligen med familjen för att handla lite grejer till middagen), då tidingen stod där och såg så snäll ut, fick även den följa med hem. 
Ett riktigt tjockisnummer var det, som kommer att räcka länge! :)

Elle

Nej, nu bär det av hem till JU, hör av mig senare i eftermiddag igen!
Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback