Endast en vecka kvar...

God Kväll,
It's been a long day! Uppstigning klockan sju imorse för att bege sig in till pappas jobb och forstsätta knappa in visitkort i datorn, gissar att jag lagt in lite över trehundra kort vid det här laget, och jag har faktiskt lyckats arbeta mig fram till bokstaven O nu... Så frammåt går det. Sakta men säkert.
Vid fyra tiden mötte jag upp kompisen JU i stan, vi hade jättekul och strosade omkring i affärer pratandes och skrattandes :) JU shoppade loss ordentligt, men för mig blev det endast en ny kalender inför skolstarten. Den var jättefin så jag är nöjd! Bild kommer inom en snar framtid här på bloggen, tillsammans med bilder på ALLA sommarens shoppingfynd och gåvor ;)

Sommarlovet sjunger på sista refrängen nu, idag är det exakt en vecka kvar...Gaah! Jag får ångest när jag tänker på att skolan allt för snart drar igång igen... Usch och fy!
Hmm.. Det där var förmodligen dagens i-landsproblem.

Imorgon fyller mamma år och det ska givetvis firas! Så imorgonkväll blir det fullt hus då släkten kommer på besök. Kräftor och citrontårta är en del av morgondagens meny, mums!
Ska bli jättekul!

Nu borde jag snart gå och lägga mig, annars kommer jag inte att orka upp imorgonbitti.
Hör av mig!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sysslingen! Äntligen har jag hittat hit, glömde helt bort adressen! Hur är det med dig och familjen? Har ni varit mycket i Grönsvik? Hälsa mamma på födelsedagen! Och tack så mycket för ditt fins sms som jag fick :) Kramar

2007-08-17 @ 12:00:08
Postat av: Belle

Emma - Halloj! Kul att höra från dej :) Det är bara bra med mig och familjen, just för tillfället har vi släkten på besök, vi firar mammas födelsedag :) Har hälsat henne och hon hälsar så gott tillbaka!
Vi var ungefär två och en halv vecka i Grönsvik i somras, jättemysigt var det! Hörde att du och Jossan var där uppe för inte så länge sedan, hade ni det bra?
Vi måste höras så vi kan prata mer, hoppas allt är bra med dig! Hälsa familjen!
Kramar :)

Postat av: Emma

Tack tack :) Ja vi hade det bra, men vi var inte där så länge och så var jag sjuk... Klart vi ska höras! Hälsa alla du också! Kram

2007-08-17 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback