FOFROREDODAGOG!

Kokanon noni rorövovarorsospoproråkoketot?
Om inte, läs rubriken "Fredag"!

Nu har den första riktiga skolveckan passerat. Trots att det gått relativt fort, tycker jag ändå att det känns som om vi gått mycket längre än en ynka vecka!
Idag efter skolan, tog jag och lillebror en sväng in till stan. Vi strosade omkring i affärer och kollade på kläder åt honom. Efter ett tag mötte vi upp vår kära moder, och hon inhandlade allt vi sett ut åt bror min. Det blev en hel del snyggt åt honom. Själv lade jag vantarna på ett par
senapsgula tights från Indiska.

Resten av kvällen kommer jag att tillbringa uppkrupen i soffan bland en massa kuddar och mjuka filtar. Har inte bestämt mig för om jag ska titta på tv, eller om jag ska bläddra lite i Elle. Det återstår att se!

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!
Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback