Hej svejs!

Halloj!
Jag blev överlycklig när jag vaknade imorse och upptäckte att solen strålande från en molnfri himmel utanför mitt fönster, så idag ska här solas! Tänkte ta med mig lite härlig sommarläsning ut på vår altan och njuta av solen, sippandes på svalkande hallonsmoothies. Ikväll är det kräftskiva tillsammans med några kompisar som gäller, ska bli jättekul! :)

Kom på att jag glömde berätta vad jag hade för mig igår, gårdagen blev lite av en "fixar dag" för min del, jag och päronen tog en tripp till IKEA där lite nya saker till min rum inhandlades; en sänglampa, tre mörkbruna förvaringsboxar samt en härligt mjuk gräddvit filt som kommer att bli perfekt under kommande ruggiga höstdagar!
Jag och pappa hann smita ifrån mamma en snabbis, så att jag kunde inhandla en födelsedagspresent till henne. Kan dock inte avslöja vad jag köpte, det kan ju hända att mamma klickar sig in på min blogg och upptäcker vad hon ska få, och det vore ju onödigt...

Så gårdagen gick främst åt till att fixa, trixa och städa på mitt rum vilket var mycket behövligt! Jag hann också slå in några av mamis födelsedagspresenter samt göra ett kort. Kreativiteten flödade! ;)

Nej, nu ska jag äta lite frukost, sedan bär det fömodligen av ut på altanen en sväng.
Ha en bra dag i solen allihop!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback