Nu är jag tillbaka igen :)

Halloj!
Det blev ett mycket långt uppehåll från bloggen, närmare fyra veckor skulle jag tro. Men nu är jag tillbaka igen efter en utlandsresa till italien och några veckor på landet tillsammans med familjen och kusinerna. Mycket, mycket trevligt har det varit, och jag får ångest när jag tänker på att detta underbara sommarlov snart är till ända...Snyft
Nåväl, nu när bloggandet kommer att återupptas igen känns det som ett perfekt tillfälle att fräscha upp bloggen litegrann. Till att börja med har jag nu skaffat en bloggmejl dit ni läsare kan höra av er om ni har några speciella frågor angående bloggen,
[email protected]
är adressen.
Dessutom är förhoppningsvis lite ny, fräsch sensommardesign på ingång. Ni kan även vänta er ett något mindre anorektiskt utbud av uppdateringar i framtiden.

Nu vet ni i alla fall att bloggen fortfarande lever, hör av mig snart igen :)
Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback