Söndagkväll,

Hallå, hallå!
Idag har jag varit duktig! Jag har nämligen sorterat gammalt skolarbete från åttan och lagt upp det som ska sparas på vinden (dvs. typ sådant jag skrivit och som kan vara kul att läsa när jag blivit vuxen). Det som blev över har jag slängt. Jag kan tala om att det var mycket trevligt att se de gamla glosförhören och matteläxorna sakta dala ner i papperskorgen. Mihi :)
Annars har jag mest tagit det lugnt, varit ute en sväng på altanen och njutit av sommarvärmen med lite glass, samt hoppat studsmatta med brorsan.
Nu väntar Beck - Annonsmannen på tv4 samt mammas italienska jordgubbar med vaniljglass, mums!

Imorgon ska jag umgås med kompisen M, ska bli jättekul! Vi funderar på att åka och bada, men vi får se om vädret tillåter det...

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll allihop!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback