T-shirts med Ansiktstryck,


Mischa & Paris

Bild:
Amandas shoppingblogg

Jag har hört ryktas att höstens motsvarighet till sommarens trend; T-shirts med budskapstryck, blir T-shirts med ansiktstryck. Som bilden ovan avslöjar har kändisar som Mischa Barton och Paris Hilton redan skymtats i höstens nya T-shirt trend. Paris självklart med sig själv på tröjan. 
Kikade runt lite och hittade ett finfint budgetalternativ från Ellos, om man nu känner sig sugen på att apa efter trenden.

T-shirt med tryck
Tischan från Ellos blir din för ynka 199 pix!

Vet ännu inte riktigt vad jag själv tycker om det som spås bli höstens nya T-shirt trend. Så därför vänder jag mig till er läsare och frågar, vad tycker ni om trenden?
Tveka inte, klicka iväg en kommentar vettja!

Kommentarer
Postat av: Simon Tullstedt

Tycker det är lite fräckt, blir lite alterego av det.

2007-08-23 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback