Titanic och Tebjudning

Halloj!
Är nu hemma igen efter en mycket trevlig tisdag. Eftermiddagen tillbringades hemma hos kompisen E tillsammans med E, F, Am, Li, E, Lu, S, Al och L. Vi intog E:s soffhörna och kollade på klassikern Titanic, sippandes på te. Jag som i vanliga fall inte är någon vidare te drickare fyllde i alla fall en halv kopp, öste på en massa honung och mjölk och smakade. Tyvärr var jag tvungen att erkänna att jag inte förändrats på te fronten. Jag tror helt enkelt inte att te är min grej riktigt... Men jag smakade i alla fall! :)
Blev lite snyftande till filmen, den är ju så sorglig! Men annars var det jättekul!

Nu väntar snart lite vardagslyx i form av Ben & Jerrys glass. Mums!
Tjillevippen

P.S Kom jag inte på en riktigt fyndig rubrik? Jo, visst gjorde jag det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback