Andra advent,

Hallå, hallå!
Det blev julmarknad och klassiska brända mandlar igår med So, självklart även fika med stooora koppar varm choklad på ett urmysigt fik samt lite julklappsinköp. Efter julmarknaden drog vi hem till So och satt framför youtube och garvade ett tag, pratade, samt käkade smarrig middag. Superroligt som vanligt!
När jag kom hem, vet inte riktigt vad klockan var, så satte jag och mamma igång med tillverkningen av årets julkort, mysigt med pyssel och stämmningsfull julmusik ;)

Denna söndag har tillbringats med kompisen Ju, kikade i affärer efter julklappar. Köpte dock inga julklappar förutom ett par ursöta raggsockor från Kappahl (?) som jag tänkte ge bort till mig själv. Brukar faktiskt aldrig handla där, men guldkorn kan man tydligen finna lite överallt. Blev en hel del prat och skratt, samt en fika på donken. Stammis-stället ;)
Nu på kvällskvisten har jag passat på att slå in lite julklappar och städat på mitt rum. Mycket välbehövligt då det minst sagt var något stökigt..

Kan tyvärr inte utlova särskilt mycket blogguppdatering till veckan, då fetaste NO-provet väntar på fredag samt ett och annat stort SO läxförhör innan dess. Utlovar dock uppdatering till helgen, om jag överlever allt plugg tills dess vill säga.. JAG VILL HA JULLOV!

Hör av mig kära läsare! Tills dess, ha det fint :)
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: lilla blå

... jag är helt fasinerad av dig. du har inte publicerat en av mina komentarer än. vilket är konstigt, för alla är inte så elaka. hursomhelst dog jul,
nu drar jag till prag, lovar, du får mer av mina kommentarer efter jul

2007-12-15 @ 22:44:09
Postat av: Anonym

uppdateraaaa :P

2007-12-18 @ 15:33:49
Postat av: stina

uppdatera!! nu kan du väl inte skylla på att du har mycket läxor?:P

2007-12-19 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback