God fortsättning!

Hallå, hallå kära läsare (om jag har några kvar vill säga..)!
Efter en lång paus orsakad av inspirationsbrist har jag nu återigen bestämt mig för att försöka uppta bloggandet på nytt, så får vi se hur länge jag håller i den här gången. All den lediga tid jag lyckats skrapa ihop under den senaste tiden har jag tillbringat med kompisar och familj, därför har jag heller inte haft någon tid att tänka på blogguppdatering.
Nåja, för tillfället njuter jag av ett underbart jullov fullspäckat med roligheter, och fick jag själv bestämma skulle dessa härliga veckor ALDRIG ta slut!
Under den tid jag inte uppdaterat bloggen har jag umgåtts i massor, bland annat har jag, haft mysig filmdag med kompisen A, sprungit på mellandagsrea och babblat en hel natt med E, fikat och shoppat med So, tillbringat en hel onsdagkväll med S, Em, Em och L pratandes, skrattandes och smaskandes på julfika framför Dirrty Dancing, haft en underbar julhelg med bästiskusinen, resterande familj och släkt, flummat med M och Sa, träffat kompisarna från Tyskland samt flängt runt på stan med V.
Well, detta var alltså en liten del av min december månad summerad i ultrafart. Skulle jag beskriva allt jag gjort sedan jag skrev senast, skulle detta inlägg bli oändligt långt och jag tvivlar på att någon skulle orka läsa det.

Nu vet ni i alla fall att jag är tillbaka igen, och imorgon är det nyårsafton! Tänk att det endast återstår en dag av  år2007, ja, man kan ju i alla fall inte beskylla tiden för att gå långsamt..

Tjing Tjong (:

Kommentarer
Postat av: vera

Mig har du alltid
:)

Postat av: Belle

Vera - Åh, vad glad jag blir! Du har alltid mig också :) Både som polare och bloggläsare ;) Mihi
Vi hörs och ses!
En drös med kramar (:

2007-12-31 @ 10:28:03
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback