HÖSTEN Á LA ELLOS

HÖSTEN Á LA ELLOS


Trots att sommaren precis har börjat, trillar höstkollektion efter höstkollektion redan in hos olika kedjor/märken.
Jag tog en närmre titt på
Ellos utbud av höstkläder och besviken blev jag inte, där fanns verkligen en hel del fint!

Kollektionen har utarbetats tillsammans med gästdesignern Sofia Johansson och innehåller mycket härligt mjuka, stickade plagg. Sommarens ljusa färger kommer till hösten att bytas ut mot färger i mörkare och mustigare toner och "lager på lager" trenden hänger kvar, åtminstone om vi ska tro Ellos.

Trots att jag verkligen ser fram emot 2007 års modehöst är det ändå sommar än så länge, och den tänker jag njuta fullt ut av först. Men om några månader, när hösten väl står vid dörren väntar ett underbart mysigt mode med stickade koftor och stilfulla kappor som jag förutspår inte kommer göra mig besviken i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback