Trött sommarjobbare,

Pjuuh! Kom hem från min första dag på "jobbet" för en stund sedan, det blev en riktigt lång arbetsdag tillsammans med pappa på hans jobb, må jag säga. Mina arbetsuppgifter har varierat lite, men jag har mest sorterat ENORMA högar papper...Annars har jag skrivit kuvert och komponerat ihop ett Glad Sommar kort som eventuellt ska skickas ut till pappas avdelnings kunder. En jättesmarrig lunch bestående av Grillad lax med Hollandaisesås, primörer samt färskpotatis och lite glassätande har också hunnits med, jättemysigt!
Imorgon står ännu mer jobb på schemat, men det ska bli kul :) Det är ju perfekt att kunna vara till hjälp samtidigt som man tjänar pengar på det!

Ha det bra!
Tjillevippen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback