Welcome to The O.C


Och så har även jag gått och förälskat mig i den välkända och mycket populära serien The O.C. 
Jag följde inte serien då den gick på TV, utan fick med mig de första åtta avsnitten hem efter en middag på Mc Donalds. Nu har jag tittat klart på de åtta första avsnitten, och nu är jag fast. Vill se mer av gänget i New Port och få reda på hur det går för Seth, Ryan, Marissa, Summer och alla de andra i Orange County!
Tänkte då vara lite smart och inhandla säsong 1 boxen på CDon:s sommarrea. Tyvärr är det många andra som resonerat precis som jag, så ALLA O.C boxarna har tagit slut! Typiskt...
Nåja, får väl försöka få tag i boxarna någon annanstans då, det är ju inte mer med det.

Min söndag har tillbringats tillsammans med kompisen JU. Det var jättekul att träffas, då det var ett bra tag sedan vi sågs sist. Det blev en hel del prat och en hel del skratt :)
Nästan hela dagen ägnades åt att spela in en film. Superkul :D Så fort vi är klara med tagningarna åker filmen in i datorn för att då redigeras och fixas till. Jag hoppas och tror att det slutliga resultatet bli bra, men det återstår att se ;)

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll allihop!
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Mandi

Hej! Jag har oxå blivit HELT fast av OC efter en skiva från mcdonalds, så nu har jag köpt alla säsonger! Ha det så bra! :)

2007-07-15 @ 15:11:44
Postat av: Belle

Mandi - Ja, man blir verkligen det! ÅÅh, har du? Jag vill också ha!!! ;) Du får ha det så bra du med! :)

Postat av: Anonym

har mandi blogg?

2007-08-10 @ 15:29:37
Postat av: Belle

Anonym - Nej, inte vad jag vet. Ha det bra! :)

2007-08-10 @ 16:02:29
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: Anonym

jag har alla, även säsong 4 ;)

2007-08-23 @ 12:20:58
Postat av: Belle

Anonym - Jaså, härligt, härligt! Själv äger jag bara säsong 1 för tillfället, har tre avsnitt kvar innan den är slut, sedan får jag nog lov att inhandla de resterande säsongerna, då man blir helt fast i den underbara serien! Ha det bra :)

2007-08-23 @ 17:01:23
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback