Dagens önskeoutfit!

Dagens önskeoutfit


Man blir bara så lycklig när man vaknar upp och tittar ut och upptäcker att solen äntligen skiner, och att sommaren är på väg! Outfiten ovan hade jag mer än gärna dragit på mig idag och svassat omkring i, den är helt underbart somrig och fin!

Vita shorts med lätt paperbagwaist -
Miss Selfridge
Vitt baslinne - H&M
Silvrigt nagellack - Depend (tror jag, blev osäker nu...)
Metallic ballerinas i silver - Asos
Långt rosetthalsband - M925
Solglasögon i wayfarersmodell - Topshop
Metallicbag -Miu Miu, Net a porter

Idag kommer äntligen min kära syssling hit, som jag och min bror har längtat! Det ska bli så kul, men än så länge har vi inte planerat vad vi ska hitta på, det får vi se. Nu ska jag äta frukost, men jag återkommer med fler uppdateringar senare idag som plåster på såren för min minimala bloggning denna vecka!
Vad ska ni hitta på en härlig lördag som denna?

Ciao, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback