Detta har Belle gjort i helgen,



Helgen har inte innehållit så särskilt mycket bloggning, tyvärr. Tänkte dock tala om för er läsare vad jag har haft för mig under helgen i alla fall. Har ni kanske också lust att berätta om något roligt ni gjort i helgen, tveka inte, klicka iväg en kommentar vettja!

LÖRDAG 16/6
Då det var hygligt väder tog jag och min kära familj en tur med vår båt, mysigt! Vi hamnade på en klippa där vi njöt av sol och härlig matsäck, bland annat hembakad kladdkaka, mums! Läste en del gjorde jag också och badade i det iskalla vattnet med bror och pappa :) När vi kom hem bar det av hem till några kompisar där jag var resten av kvällen, mycket roligt!

SÖNDAG 17/6
Regn och rusk hela dagen. Så denna söndag spenderades ihop med kompisen JU, vi hade jätteskoj med mycket prat och skratt. Bland annat planerade vi en film vi ska göra, vi hann dock inte spela in mer än första scenen. Men vi har i alla fall en jättebra grundidé, så filmen kan mycket väl komma att bli bra. Jag har också hunnit med en rejäl fot manikyr (eller heter det kanske predikyr?).
Så nu pryder detta härligt cerisa nagellack mina fossingar :)

Shoppingfynd

Ceriserosa nagellack - Make Up Store

Färgen, tycker jag, känns både somrig och trendig. En trevlig kombination!
Dessutom hyrde familjen den senaste Beck filmen. Så den har jag kikat på samtidigt som jag käkat glass och jordgubbar. Härligt!

Hör av mig imorgon igen!
Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback