Fika, shopping och vänner!

Halloj!
Har inte hunnit prioritera bloggen de senaste dygnen, jag har haft så mycket att göra. So much to do, so little time, är det inte så man brukar säga? Torsdagen tillbringades med kompisen A, vi hade tänkt ta en tur till stranden för lite sol och bad, men, det blir aldrig som man har tänkt sig...  Istället för sol och molnfri himmel drippade regnet och åskan mulrade. Hmmm...Kul. Så vi fick hålla oss inomhus och titta på Beck smaskandes på varsin Blåbär och Hallon Smoothie. Vi hann även med att hoppa studsmatta och baka, mums! När jag kom hem från A bar det av på tjejmiddag tillsammans med mamma, trevligt trevligt!
Gårdagen tillbringades med kompis A, mamma, L, K och N på shopping- och fika tur i stan. Vaniljbullar på ett mysigt fik med trevlig innergård är aldrig fel. Dessutom shoppade både jag och A lite grann. Detta fick följa med mig hem:

- En randig halterneck bikini från Stadium. Ä N T L I G E N, som jag har letat efter en bikini i år! Nu får jag äntligen stryka en mycket viktig punkt på min vår/sommarplanering ;)
- Vit tunika från Zoul, MQ. Inhandlades på rea faktiskt! Vet dock inte om den kommer att behållas, jag måste fundera lite till...
Bilder kommer kanske här på bloggen senare.

På kvällen åt jag och föräldrarna jättegod middag på resturang,  menyn såg ut såhär:

Förrätt  - Kalixlöjrom med ljummen potatis- och gräslökstartlette samt syrad löksallad
Varmrätt - Senapsbakad lax med gurksallad och forellromsvinaigrette, serveras med kokt potatis
Efterrätt - Crème Brûlée

Idag kommer min kära bror hem från Gotland där han har varit och spelat fotbollscup, det ska bli roligt! :)
Hör av mig igen senare!
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback