Helguppdatering!

Jag ber om ursäkt för den senaste tidens bloggtorka, men jag har haft så otroligt stressigt hela veckan, så bloggen har tyvärr blivit lidande.
Idag slutförde jag terminen allra sista läxa, det känns verkligen SÅ skönt!
Ämnet var matte, och det är ett föredrag om en matematiker som ska hållas, vi får hoppas att det går bra!

Insåg att jag inte berättat vad jag haft för mig i helgen, så här kommer en liten uppdatering:

Fredag 1/6
Kompisen L fyllde år, så det blev födelsedagsfirande för hela slaten med tårta och allt, jättetrevligt var det!
Jag och en annan kompis hade gått ihop och köpt födelsedagspresent tillsammans, det blev ett par jättetuffa PILGRIM örhängen. Hoppas att dem uppskattades :)
Kort och gott, fredagen blev riktigt lyckad!

Lördag 2/6
Kära syssling E kom på besök och sov över, blev en hel del skratt och prat. Lite shopping hanns också med och på kvällen blev det mys med hyrd film.
Jätteskoj :)

Söndag 3/6
Underbart sommarväder, så jag och familjen åkte ut med vår båt och kikade på ett nytt sommarställe, lite plugg har också hunnits med.
Glass i stora lass och läsning har också varit en del av min söndag :)

Har ni gjort nåt kul i helgen?

Just det! I veckan kom min betällning från Bokus, väldigt smart sätt att handla böcker på, beställningen kommer direkt hem i brevlådan.

Bjuder på en bild av lite trevlig läsning.
Åh, vad jag längtar till varma stranddagar med sol, bad och härliga böcker!Läsning

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback