Hemma!

Nu är jag hemma igen efter att ha tillbringat midsommarhelgen tillsammans med släkt och vänner ute på landet. Härligt :) Och till skillnad från många andra bloggerskor har jag faktiskt haft jättetur med midsommarvädret! Jag tror faktiskt att vi hade strålande sol varje dag, det tackar jag och bockar för!
Tack vare det underbara vädret har midsommarhelgen bland annat ägnats åt sol och bad på stranden tillsammans med bland andra
bästiskusin, båttur till närmaste kiosk för glassköp, kubbspelande, pilkastning, lite läsning, kortspel i massor, traditionella midsommartävlingar, samt trevligt umgänge.
Känner mig dock lite sliten, det har blivit sena kvällar hela helgen. Klockan har nog närmat sig tre snåret varje kväll innan jag gått och lagt mig...
Nåja, får väl gå och lägga mig i tid ikväll då ;)

Idag har jag dagen tillbringats tillsammans med kompisen A. Det fina vädret bidrog till att vi var ute mest hela dagen. Vi har bland annat solat, hoppat studsmatta, spelat kort, pratat och skrattat samt sippat härliga hallonsmothies :)
Precis som en sommarlovsdag ska vara!

Hallonsmothies

Jag bjussar på en bild av våra smarriga hallonsmoties, notera dock att den gröna drinken endast är ett vykort vi dekorerade med, inget som går att dricka alltså. ;)


Kommentarer
Postat av: ella

vad heter egentligen din kopmis A ?? som du pratar om hela tiden på din blogg, e bara nyfiken ;) ha det bra!

2007-06-26 @ 05:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback