JAG BER OM URSÄKT FÖR USEL BLOGGUPPDATERING!

Jag måste börja med att be om ursäkt för veckans uteblivande bloggande. Bloggen har varit pausad i en vecka på grund av att jag inte befunnit mig hemma i Sverige, jag har den senaste veckan nämligen befunnit mig på Mallorca tillsammans med min familj! Bilden nedan visar hotellet vi bodde på, och i stort sett har hela semestern ägnats åt sol, bad och vila på diverse stränder. Det har varit helt otroligt underbart :) Kändes inte så värst lockande att åka hem igen, som ni kanske förstår... Men nu är jag trots allt hemma igen och bloggandet kommer förstås att återupptas :)

2

Då vi åkte från Sverige på Nationaldagen missade jag den riktiga skolavslutningen som gick av stapeln två dagar efter vår avresa till Mallorca.  Det är förklaringen till att min termin avslutades med en "annorlunda dag", utklädd till paket. Men, att befinna sig på en solig strand på Mallorca tycker jag är minst lika härligt som att befinna sig hemma i Sverige på en skolavslutning...

Nej, nu hinner jag inte skriva mer... Men jag lovar att uppdatera flitigt nu när jag är hemma igen!
Ha det bra så länge!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback