ONSDAG; Bio och jeansshopping :)

Halloj :) Har haft en härlig biodag tillsammans med lillebror och kusinvitamin. Som jag tidigare nämnde såg vi Pirates of the Caribbean 3.. Filmen var  bra, absolut sevärd, dock så tycker jag att varken tvåan eller trean slår ettan. Enligt min åsikt har ettan varit klart bäst hittills. Förresten, är det någon som vet om de planerar att producera några fler Pirates filmer? Jag har hört ryktas att detta är den sista filmen...
Just det! Jeansen jag berättade om igår inhandlades idag! Innan bion började hann jag kila in en snabbis på JC där jag köpte jeansen. Dom kommer från Diesel och känns somriga men samtidigt ganska basic med ljus tvätt. Nu kan jag stryka ännu en punkt på min
vår/sommar planering :) Bild kommer kanske senare här på bloggen, vi får se :)

Till imorgon tänkte jag försöka snickra ihop en söt midsommaroutfit.
Hör av mig!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jenny (Bloggen Blue Dreams )

Svar på kommentar:
Tack!
Jag fixade den så att jag hade en bild som tapet och sedan
en bild som såg ut som ett golv
då blev det
som ett rum,
sedan letade jag efter bilder (googlade) som t.ex "säng"
"fåtölj" osv..
Så klistrade jag in dem i "rummet"
och
använde
ett "sudd" i mitt bildhanteringsprogram
och suddade omkring
bilderna,
tog
ganska lång tid
men resultatet blev ju bra :)

Postat av: Belle

Jenny (Bloggen Blue Dreams) - Okej, tack så jättemycket för beskrivningen! :)

2007-06-21 @ 15:14:30
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback