Regnig onsdag.

Halloj!
Jag får be om ursäkt för den fattiga blogguppdateringen de senaste två dagarna, men jag har haft fullt upp. Som kompensation tänkte jag berätta för er läsare vad jag haft för mig de senaste dagarna.
Gårdagen tillbringades med två kompisar, A och M. Då det var jättefint väder cyklade vi iväg till en sjö för att sola och bada och till vår förtjusning upptäckte vi att kiosken vid sjön börjat sälja mjukglass så självklart köpte vi varsin, mums :) Vi hoppade även studsmatta och spelade kort ute i det varma vädret. Jättekul!
Det är så härligt med sommarlov, för man får göra precis vad man vill. Skolan stjäl ingen tid och det gör att läxor och stress ersätts med sol, bad och vänner, kan det bli bättre?
Idag har jag hållit mig inne hela dagen, så fort jag kastat en blick ut genom fönstret har regnet bara öst ner...Därför har jag passat på att städa hela huset, men absolut inte gratis. Jag får pengar av mina föräldrar för att städa huset, som ett sommarjobb, fast hemma ;)
Nu ska jag äta middag!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback