Shopping och presenter!

Under mallorca vistelsen hann jag även med lite shopping. Alltid trevligt! På flygplatsen inhandlades en underbar parfym från Tommy Hilfiger, Tommy Girl.
Den välkomnas varmt till min lilla parfymsamling som för tillfället består av:

- DKNY Be Delicious
- Lacoste Touch Of Pink
- Gucci Envy Me
- Hugo Boss woman Intense
Samt det nya tillskottet
- Tommy Hilfiger Tommy Girl



När vi väl var på Mallorca letade jag febrilt efter ett par Ray Ban Wayfarers solglasögon. Jag tyckte inte att mina glojjor i liknande modell från Glitter dög tillräckligt bra. Så väl på Mallorca var jag ute jag efter ett par lite mer nogrannt gjorda kopior, men jag hittade inga alls, trots att jag checkade varenda affär jag gick förbi.
En kväll gick vi förbi en finare glasögonsbutik och genom fönstret ser jag att affären har en en hel ställning med bara Ray Ban solglasögon. Överlycklig rusar jag in i butiken, och upptäcker ett par äkta wayfarers i senaste modell, som jag genast förälskar mig i.
Från början hade jag ju tänkt mig ett par mer nogrannt gjorda kopior av glasögonen, men som tur är har man en jättesnäll far som köper de äkta glasögonen åt mig :D
Så nu är jag alltså en lycklig ägare till ett par äkta Ray Ban Wayfarers solglasögon. Tack pappa!

Shoppingfynd 2

Idag lyckades jag släpa med mig min lillebror till ett shoppingcentrum, jag skulle nämligen kika på ett par shorts med lätt paperbag waist samt en bikini. Men tyvärr hittade jag inte vad jag sökte...
Istället kom jag hem med ett "Scrapbooking" starpaket. Lite oväntat faktiskt, men det verkade så himla kul, så nu tänkte även jag testa det.

Shoppingfynd 3

För er som är intresserade finns paketet att köpa på Panduro.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Tjillevippen!



Kommentarer
Postat av: elsa

S: Jag provade ett par liknande då jag var på skopunkten i tisdags men jag tyckte inte jag passade i dem :/ Det är synd för dem är fina :)
Jag har också Guccis envy me och Lacoste touch of pink :)

Postat av: Belle

Elsa: Okej... Jaså, har du? Dem doftar jättegott tycker jag :)

2007-06-15 @ 15:54:47
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback