SOMMARLOV <3

Jag sitter här och kan knappt förstå att jag har mer än 10 veckors härlig ledighet framför mig, en tid då läxor, prov och stress får glömmas bort och ersättas med sol, bad och härligt umgänge. DET ÄR HELT UNDERBART!
Terminen avslutades med en så kallad "Annorlunda dag" för min del, där jag tillslut bestämde mig för att komma utklädd till paket. Outfiten blev riktigt lyckad faktiskt. Får se om jag publicerar en bild senare här på bloggen.
Hör av mig senare, tjingeling så länge!

UPDATE: Idag under "Annorlunda dagen" tävlingarna fick jag ett rått ägg kraschat i huvudet på mig... Men det sägs ju att ägg ska vara supernyttigt för håret., så man kan ju alltid hoppas... Kan dock säga att det inte var någon särskilt trevlig upplevelse, mest kladdigt och ofräscht.
Men det måste ha sett otroligt komiskt ut, tror ni inte? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback