Somrigt

Det närmar sig slutet av terminen nu, och allt börjar lugna ner sig, det känns så otroligt skönt!
Värmen har även slagit till, så idag efter skolan satt jag ute på altanen och njöt av solen, härligt! 
Imorgon har vi så kallad "Annorlunda dag" i skolan, man förväntas komma utklädd och så anordnar elervrådet aktiviteter hela dagen, det brukar vara riktigt skoj faktiskt. Problemet är, att jag inte vet vad jag ska klä ut mig till, funderar på att komma som ett stort paket, men nackdelen med att vara ett paket är att det kan vara jobbigt att vandra omkring i en sådan utstyrsel en hel dag. Nåja, jag kommer nog fram till något så småning om.

 Detta ska göras ikväll:
- Sortera allt skolarbete jag fick med mig hem idag, då skåpet städades ut.
- Städa på rummet, ser ut som ett bombnedslag, I promise!
- Fixa min outfit inför morgondagen

klänning

Se, en sån underbar klänning jag hittade på Topshops hemsida. Sval och skön, passar en riktigt varm sommardag! Det finurliga med denna klänning är att den passar lika bra då man vill vara stadschic, som när man bara vill ha något att dra över bikinin på stranden. VILL HA!

Kommentarer
Postat av: Jenny ( Bloggen Blue Dreams)

Visa dina
favoritskor!
¨kolla in min nya
utmaning på min blogg!
bluedreams.blogg.se

Postat av: Belle

Jenny ( Bloggen Blue Dreams ) - Jag antar gärna din utmaning! :)

2007-06-05 @ 18:50:05
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback