Tjusigt från Lindex

Ojsan, idag blev det visst ett ganska sent inlägg, men det är i alla fall bättre än ingen uppdatering alls. Denna fredag har tillbringats med kompisen A. Vi har bland annat bakat en supergod kladdkaka, pratat, skrattat och checkat in väskutbudet i en liten skrutt affär inte så långt här ifrån. Kort och gott, vi hade mycket skoj :)
Hade planerat att fixa fossingarna och måla tånaglarna med mitt ceriserosa lack samt "scrapbooka" lite, tror ni att jag hann med det? Nix, det gjorde jag inte. Det får bli en annan dag helt enkelt :)

Nåja, måste visa er två übersöta tunikor jag fann i Lindex webshop. Adorable till det mycket trevliga priset 149 svenska riksdaler.


Tycker om båda två,  men jag undrar om jag inte tycker att den kornblå varianten är strået vassare... Äsch, jag vet inte. Vad tycker ni?

P.S Måste bara fråga om det är någon mer än jag som är jätteförtjust i Monkis korta T-shirtar? De kan ju bli hur tuffa som helst med ett ribbat linne under matchat med ett par riktigt schyssta shorts! För er som är nyfikna på hur plagget ser ut kan jag tala om att det har nummer 60 i listan ;)  Klicka här så kommer du direkt till Monkis hemsida!

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll allihop :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag såg den där tunikan på lindex igår, men ingen fanns i min storlek :( men btw, jag gillar den blåa mest(=

2007-06-17 @ 13:20:46
Postat av: Belle

Louise: Jaså :) Trist att du inte hittade den i rätt storlek då... Håller med, den blåa är inte alls dum ;)
Ha det bra!

Postat av: Belle

Louise: Jaså :) Trist att du inte hittade den i rätt storlek då... Håller med, den blåa är inte alls dum ;)
Ha det bra!

2007-06-17 @ 22:45:33
URL: http://bellewebblogg.se
Postat av: Belle

Oopsi, det blev visst två svar... Tihi ;P

2007-06-17 @ 22:46:30
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback