1 månad till min födelsedag!

Tjolahopp ;) Nu kan jag äntligen återuppta mitt bloggande, tjoho! Anledningen till att jag pausade min blogg i drygt en vecka var den att jag och min familj åkte upp till fjällen och åkte skidor. Uppe i fjällen fanns ingen dator, så därför kunde jag inte blogga. Men nu är jag hemma igen och kan börja blogga igen :) Hm.. Dock saknar jag fjällen och skidåkningen redan... Vi har nämligen mest åkt skidor i veckan, underbart :) Vädret har varit lite si och så, men det var härligt ändå! 
Idag när vi kom hem upptäckte jag ett vårtecken! Jag såg snödroppsknoppar! Ahh, snart är det vår :D Med våren kommer ju även en massa nytt, fräscht och kul mode, en stor bonus :)
När vi kom hem idag åkte jag, pappa och min lillebrorsa iväg och handlade, medan de handlade mat hann jag som hastigast smita in på Lindex och H&M. H&M Divided har en massa roliga klänningar! Och Lindex hade också en del fina grejer :) Nån som håller med mej om att Lindex faktiskt blivit riktigt bra nu på senaste tiden?

Oj, det blev ganska långt idag. När man väl kommit igång kan man skriva nästan hur mycket som helst!
Vet ni? Idag är det 1 månad till min födelsedag :D Hurra!
Jaja, ha en fortsatt trevlig söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vår tecken, hahaa här är det 1 meter snö och 6 minus :(
Men då kan man iaf åka i backen ;D
Nja är ite nått stort fan av Lindex har typ inte hadlat där på två år om man inte räknat med strumpor då ;)

Postat av: Belle

Louise: Okej, man får väl se det från den ljusa sidan, det är ju kul att det är bra underlag i backen i alla fall :)
Nähä okej, men jag tycker faktiskt att Lindex blivit jättebra på senaste tiden ;) Smaken är som baken :P

2007-03-06 @ 16:31:40
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback