Bästiskusinen <3

Nu ska jag ägna ett inlägg till en helt underbar tjej, min kusin Louise! Ingen kan nå upp till vår nivå, du är helt unik! Om man någonsin känner sig lite deppig över nånting så behöver man bara tänka på dej och våra sommrar, så blir man glad igen! Det är synd att Sverige ska behöva vara så "piiiip" långt så att vi inte kan träffas så ofta...
Jag hoppas att vi kan ses snart i alla fall! Vi kommer alltid att vara "bästiskusiner" precis som vi bestämde för länge sedan. Jag finns alltid här för dig, gumman!

Här är hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Louise

Puss gumman!
Du är speciel(=
Ilu<3 Bästiskusiner forever!

Postat av: Belle

Louise: Åh, vad glad jag blir! Det värmer att höra sånt! Du är bäst ;)

2007-03-17 @ 21:02:21
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback