Dränkt i plugg...

Hej svejs! Tänkte inleda med att berätta lite om vad jag gjort idag, men sedan var jag tvungen att fundera. Vad har jag egentligen gjort idag? Jo, jag har haft No läxförhör, det gick ganska bra faktiskt. Det var en fråga jag var lite osäker på, men jag chansade så får vi se om turen var på min sida :)
Nu när skolan har börjat igen är det bara att sätta igång med allt pluggande, som vanligt :S Hinner inte skriva så långt idag för jag måste plugga franska.
Usch, jag känner mig trött och har huvudvärk, jag vill verkligen inte bli sjuk :S Det går en massa förskylningar just nu och det är många i skolan som är förskylda.. Jag får gå och lägga mig i tid i kväll.
Shit! om just på att det är min tur att baka en kaka till imorgon som vår klass ska sälja i lärarrummet för att tjäna ihop pengar till vår klassresa...  OCH JAG HAR INTE BAKAT!
Måste nog gå nu! Vi hörs!


Det fanns inte så mycket modeaffärer uppe i fjällen där jag var. Jag besökte mest sportbodar med kläder från bl.a Peak m.fl. Men det var kul det med. Köpte dock inget förutom en liten "halsduk" eller vad jag ska kalla det. Den är multianvändbar när man åker skidor. Man kan använda den som: Halsduk, mössa, hårband, you name it, listan kan göras lång. Här är den ;)






Kommentarer
Postat av: Louise

Stackarn, själv har man ju lov nu! :P
Far till fjällen imorn.
Pussis!

Postat av: Belle

Louise: Lyllo! Du får ha det så bra :)Kramar

2007-03-07 @ 07:50:36
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: sara

vilken fråga var det du missade? bara nyfiken (a)

2007-03-07 @ 21:31:32
Postat av: Belle

Sara: Fråga ett visste jag inte rikitgt, för jag fattade inte vad han menade :P Men jag chansade, så får vi hoppas på det bästa :) ha det bra!

2007-03-08 @ 08:02:31
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback