Fyra favoriter från Indiska

Indiska är en affär som, precis som Lindex, bara blir bättre och bättre! Förrut tyckte jag inte att jag hittade någonting där, men nu tycker jag att man kan hitta ett och annat trendigt guldkorn på Indiska affärerna ibland. Jag äger själv två plagg därifrån :)
Här är mina fyra favoriter ur Indiskas nuvarande kollektion:



(Klicka för större bilder)

1. Röd A-linje formad blus med knappar och vita prickar 149 kr. Underbart söt och vårig!
2. Grått linne med rosett 199 kr. Åh, så fint, och supertrendigt med rosetten som kommer att fortsätta gälla även i vår. Matcha med en svart långärmad tröja under och ett par jeans, superfint! Är linnet tillräckligt långt funkar det även att bära tights under, men det vet jag inte riktigt, då jag inte sett linnet i verkligheten. Vill ha!
3. Svarta lackballerinas med rosett 159 kr. Supersöta! Funkar bra till både jeans och klänning/kjol!
4. Stor svart läderväska 595 kr. Rymlig och trendig! Kan det bli bättre? Perfekt för en shoppingrunda i stan!

Dags för middag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har den grå, det är ju en kläning.

2007-05-06 @ 18:52:51
Postat av: Belle

Anonym: Okej, jag var osäker på det när jag skrev inlägget, men då vet jag! Måste bara säga att du äger en jättefin klänning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback