Godkväll,

Teateroutfit

Eftersom bilden på min teateroutfit jag bar i Onsdags vägrar visa sig här på bloggen så bestämde jag mig för att lägga in en ny bild på den, så varsågoda!

Teateroutfit:
Grå långärmad baströja - H&M
Svart hängselkjol - Zoul MQ
Svarta Strumpisar - ?
Grå virkade pumpssockor - Gina Tricot
Silverballerinaskor - mammas
Svart väska - mammas

Lördag idag, och jag har umgåtts med en kompis :) Vi hade jättekul och bakade världens godaste Kolakakor ;) Smaskens!

Update: Jag vaknade tidigt imorse, och eftersom jag inte kunde somna om bestämde jag mig för att göra ett "halsbandshänge" utav cernitlera, det blev en jordgubbe :) Jag testade redan i tordagskväll att cernita en jordgubbe, men resultatet liknade mest en kotte...Inte så värst fint. Men dagens resultat blev desto bättre! Övning ger färdighet :) Imorgon kommer en bild.

Ska äta middag nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback