HM insperation!

Det får bli ett kort litet lördagsinlägg idag, jag är nämligen i full gång med att städa och fixa på mitt rum.
Idag har vi haft påskmarknad i vår skola. Vi är nämligen några klasser som håller på att samla in pengar till en klassresa, och därför anordnade vi en påskmarknad för insamling av pengar. Vi sålde påskägg och påskblommor, lotter, fika, vi hade loppis och erbjöd ansiktsmålning till småbarnen, ja,  you name it!
Det ska bli spännande att se hur mycket pengar vi fick ihop!
Jag var inne och kikade på HM:s hemsida idag och hittade en finfin insperationskälla!
Så här skulle jag mycket gärna vilja gå klädd i sommar!
Kika och låt dig inspereras!
(Just den frasen nämner jag väldigt ofta har jag kommit på! Kanske mitt nya motto? :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback