Hot or Not?

Hot or Not?

På tal om silver..
I vår kommer silver och metallictights att vara på tapeten. Och visst, jag skulle faktiskt kanske vilja ha ett par silverfärgade tigts, det kan ju bli riktigt coolt om man matchar med rätt grejer. Men frågan är om inte dessa tights är lite för mycket? Jag vet inte.. När jag först tittade på bilderna av tightsen tyckte jag att de var fina, men ju mer jag tittar desto osäkrare blir jag... Om jag inhandlar ett par silvertights (måste fundera på det) så blir det nog ett par av den diskretare sorten.. Men vad tycker ni, är dessa tights Hot or not?
Lämna gärna en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: not

notnotnot

2007-03-12 @ 20:57:08
Postat av: Belle

Not: Okej, tack för dig åsikt.

Postat av: Anonym

HOOOOOOOOOOOT!

2007-03-16 @ 20:37:28
Postat av: Belle

Anonym: Okej :)

2007-03-17 @ 09:02:15
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback