Insperation

God morgon! Jag har hittat en jätterolig blogg, bloggen skrivs utav en tjej som heter Elin och som syr ganska mycket av sina kläder själv och hon är verkligen jätteduktig! Hon verkar pyssla ganska mycket, hon syr inte bara kläder, hon gör egna smycken också! Det är jättekul att läsa och titta på hennes blogg. Nu har jag fått syinsperation, så därför har jag bestämt mig för att sy en klänning. Det ska bli jättekul! Får se när jag hinner bara...
Hennes blogg är absolut värd ett besök!

Update; Kom på att jag nog ska införa en ny kategori igen, den ska i så fall heta "Pysslat", under den kategorin kommer jag förmodligen att lägga in saker som jag gjort själv, smycken och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback