Plugg och silverballerinas

Fick tillbaka mitt Spanskaprov idag.. Och jag fick alla rätt :D Och det ska ja fira med..hm..jo, lite pluggande var det visst. Hurra! NOT! Men det måste göras, men jag tänker i alla fall unna mej en stund framför webblogg först :)
Imorse pratade jag och mamma lite om vårens trender, efter ett tag kom vi in på färgen silver som kommer att slå stort nu i vår. Jag sa att jag kanske skulle vilja köpa ett par ballerina skor i silver. Då sa mamma att hon hade ett par ballerina skor i silver redan som stod nere i källaren, som jag gärna fick låna om jag ville :D Hurra! Kanske återkommer jag senare med en bild på skorna. Vi får se om det blir mammas ballerinaskor jag låner eller om jag införskaffar ett par egna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback