Simhoppsmåndag

Är hemma nu en snabbis, men ska snart iväg igen. Idag är det simhoppsträning,  jag simhoppar nämligen varje måndag :) Det är precis så att man hinner hem, käka mellis och packa simhoppsgrejerna, innan man ska iväg igen.

Idag har jag fått tillbaka mitt franska prov som jag skrev i förra veckan, det gick bra! Jag fick MVG :D Tjohoo!

Måste gå och käka mellis nu. När jag kommer hem från simhoppet är det plugg som gäller, så vi får se om jag hinner skriva något mer idag.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, kolla in denna nya modeblogg, lämna en kommentar innan du går! /Fanny& Fredrika Ps. din blogg är super fin

Postat av: Belle

Fanny: Okej, ska kolla in er nya modeblogg! Tack så jättemycket :D Ha det bra!

2007-03-12 @ 21:29:31
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback