Fullspäckad onsdag

God kväll allihopa!
Denna onsdag har bjudit på både det ena och det andra. Jag har sprungit omkring på MQ-där jag praoar denna vecka-och vikt, larmat och prismärkt kläder. Det har varit roligt faktiskt :) Det är skönt att få slippa pluggandet för två veckor så här i slutet av terminen och få göra något annat! Man blir rikitgt shoppingsugen när man går där i butiken och klämmer på alla fina plagg! :)
Jag har också varit på sånglektion, idag sjöng jag Witney Houstons I will always love you. Skoj, skoj!

Dagens stora minus: Kollektivtrafiken!
Jag har verkligen inte haft mycket flyt när det gäller kollektivtrefiken idag. Missade bussar och en massa stress. Usch! Det gillar vi inte! Vi får hoppas på bättre flyt imorgon.

Just det, måste ju berätta vad jag lagade för fiskrätt till middag! Det blev ungsbakad taryaki (osäker på stavning :S)lax med cashew nötter och ris. Mums! Nu får vi hoppas att hemkunskapsfröken blir glad!  Vi hade nämligen i hemuppgift att tillaga en fiskmåltid hemma. Skönt, nu har jag det gjort!

Jag surfade omkring på internet och hittade dessa jättesöta ballerinaskor med ankelrem från vagabond på 
zoovillage:s hemsida. Jättesöta! Dessutom känns ballerinas med ankelrem helt rätt i vår!
Kanske mitt nästa köp? :)

Ballerina fr?n Vagabond

Kommentarer
Postat av: Lisa

jätte snygga skor!!

Postat av: maria

dom där är så söta :)

2007-05-04 @ 18:06:53
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: Belle

Lisa: Ja, de är verkligen superfina! :)

Maria: Ja, jag håller helt med! :)

2007-05-04 @ 21:27:48
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback