JAG ÄR TRÖTT!

Usch, jag är så himla trött! Hur tusan ska jag orka med hela högen plugg som ligger och väntar? Jag måste börja gå och lägga mig tidigare, det blev ganska sent både igår och i söndags. Not good!
Nu till något vi gillar, våren har äntligen kommit tillbaka med sitt härligt soliga väder :) Nu befaller jag att våren inte försvinner igen, så det så!
Idag har jag hållit tal inför klassen, jag pratade om mode. Till min stora glädje gick det jättebra, jag är himla nöjd faktiskt!
Nej, nu ska jag äta nyttopizza till mellanmål och sedan blir det plugg för hela slanten. Hurra! NOT!

Det var länge sedan jag publicerade en dagens här på bloggen, men här kommer i alla fall en bild på det jag hade på mig dagen till ära.
Dagens outfit

Vit T-shirt - Bik Bok
Pastellblå tunika - Sunshine by MQ
Blå jeans - JC
Vita virkade ballerinaskor med rosett - DinSko
Halsband - Har jag gjort själv

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback